Dodržujete pitný režim?

by - pondělí, srpna 21, 2017

Dodržujete pitný režim? Pijete často? Vypijete až 2 litry denně? To je otázek... Ale ano, je to důležité. Já jsem snad nikdy nevypila 2 litry za den, ačkoliv to je hrozně moc - pro mě. Nejsem zvyklá tolik pít ale vím, že je to špatně. Máte to tak taky? V tomhle článku bych vás, kteří také málo pijete, chtěla trochu namotivovat. Teda alespoň tohle na mě platí. Piju málo a pak si stěžuji, že mě bolí hlava. Nechcete pít samotnou vodu z kohoutku? Oživte svou vodu z kohoutku čerstvým citronem a bolest hlavy se neobjeví. Věřte mi, tohle je z vlastní zkušenosti. Také jsem teď začala pravidelně cvičit, posilovat a běhat. I tady je hodně důležité pít a vypít opravdu až 2 litry. Voda je nejlepší pití, omezte ochucené obarvené šťávy, které víme, že nejsou vůbec zdravé. Já už vlastně ani nic jiného nepiju. K snídani piju černý čaj bez cukru s citronem a po celý den popíjím čistou vodu. Pro mě nejlepší volba. Také vám můžu poradit s tím, že je fajn stáhnout si do mobilu aplikaci, která vám hlídá, jak často a kdy máte pít. Je to moc super a myslím, že lidem to dost pomáhá. A moje největší motivace a chuť pít je ta, že mi přítel koupil vodu VOSS z Norska, díky které mi teď zůstala hezká skleněná láhev o velikosti 370 ml, do které si moc ráda dávám vodu, vodu s citronem a nebo dokonce vodu s více ovocem - jahody, nektarinka, citron, limetka, máta.... Je to výborné a věřte, že se vám hned bude chtít pít takovou dobrotu. Voda VOSS stála 100,- a jsem za ní moc ráda, láhev tahám teď úplně všude a miluju ji. Ještě k tomu, když miluju ovoce. Doufám, že jsem vám alespoň trochu pomohla a namotivovala, protože vím, že je spousta lidí, co mají pitný režim jako já. Mě tohle dost pomohlo. A jak to máte s pitným režimem Vy?

You May Also Like

2 comments