Mesh tights & sweather → awesome autumn

by - středa, října 18, 2017

Myslím, že každý si teď užívá podzim, když je tak krásný. Přímo úžasný... kéž by to tak vydrželo a byl takový krásný celý podzim. Miluji svetry, ale miluji je ještě víc, když je nemusím schovávat pod bundu. A tak jsem toho využila a vymyslela outfit, ve kterým hraje velkou roli svetr a síťované punčochy.
Michaela Cheetah

Outfit jsem sladila s černo-bílou kabelkou a černou sukní. Aby outfit nevypadal nudně, tak jsem přidala stříbrné botasky a k tomu jsem jen rozpustila vlasy.
Michaela Cheetah
Jen dodám, nejsem těhotná. Mám zastrčený svetr a vypadá to tak.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Svetr - H&M / Sukně - Reserved / Kabelka - Kandoo
Co myslíte, udělala jsem s bílým svetrem dobře? Nebo byste vybrali nějaký barevnější kousek? :)
Mějte se krásně!!! 

You May Also Like

0 comments