Nivea men jako podkladová báze pod make-up?

by - neděle, října 29, 2017

Proč ne? Už jsem o tom slyšela několikrát. Myslím, že hlavně na YouTube. Podkladových bází jako takových, existuje spousta. Od různých značek a různé konzistence. Já vlastním podkladové báze zatím dvě. Jednu od NYC a druhou od Maybelline. NYC byla moje první, takže jsem z ní byla úplně paf, jak je skvělá. Ale popravdě? Není. Nedávno jsem si pořídila podkladovou bázi pod make-up od Maybelline a ano, z té jsem teprve úplně a skutečně paf. Můj problém vždy byl, že při nanášení make-upu mi vyrašily samé pupínky a vypadalo to příšerně.
A teď k věci konečně. Už jste o tom slyšeli? Nivea for MEN se opravdu dá skvěle využít jako báze pod make-up.


Nejen že skvěle voní. A co si budeme povídat. Pánské vůně já miluji neskutečně. Ale nebojte se, že pak budete vonět jako chlap. Vůně po chvilce úplně vyprchá a vy si budete užívat jen krásně hladké pleti.
Konzistence je taková vodová, ale velice příjemná. Říká se, že do pleti je nejlepší ji zapracovávat opravdu dlouho, dokud nezačne trochu "lepit", aby se make-up na pleť přímo "přilepil". Ale není to nic nepříjemného, pokud byste si mysleli. Pleť krásně připraví na nanešení make-upu, zpevní ji a vyhladí.
Balzám seženete snad v každé drogerii nebo v obchodě s kosmetikou. Také existují různé e-shopy atd.
Jak to máte s bázemi Vy? :-) 

You May Also Like

2 comments