Maybelline Master Contour (Stick Contouring 2v1)

by - středa, listopadu 22, 2017

Konturování je oblíbeným způsobem ke korigování tvaru obličeje. Málokdo má ideálně oválný tvar tváře, spíše se potýkáme s nejrůznějšími odchylkami, takže nám nezbývá, než si líčením trochu vypomoct. Právě díky konturování můžete velmi hezky jakékoliv nesrovnalosti potlačit a vyzdvihnout, co je na vašich rysech pěkné.
Konturování je stále oblíbenější forma líčení všech generací. Hrou světla a stínů lze velmi snadno zeštíhlit obličej, zvýraznit oči, lícní kosti, ale i zúžit či zkrátit nos, bradu či zvýraznit dekolt. Ale o tom v samotným článku. Dnes se zaměřím na recenzi a to Maybelline Master Contour Stick.

Maybelline Master Contour

Na konturování používám bronzer od Rimmelu, ale chtělo to trochu obměnit, tak jsem si pořídila konturovací tyčinku od Maybelline, která je oboustranná. Zaujala mě hlavně tím, že je krémové a mastnější konzistence, takže pro mastnou pleť asi nic moc. Naopak pro suchou pleť, kterou mám já, je ideální.
Maybelline Master Contour
Po tváři jemně klouže a je i dobře pigmentovaná. Jak světlá část, tak tmavá. Já konkrétně mám odstín Medium 02 a vybrala jsem tak dobře. Pro bledulky jako jsem já je to dobrý výběr.
Maybelline Master Contour
Maybelline Master Contour
Co se mi fakt dost zamlouvá je to, že se skvěle roztírá a rozmazává. Nejdříve si vykreslím světlé části na obličeji a potom tmavé kontury. Jdou skvěle rozetřít houbičkou, štětcem nebo i prstem. Já je nejraději roztírám houbičkou. Na pleti vypadá přirozeně.
Maybelline Master Contour
Výdrž je dobrá, ale já na krémové produkty stejně ještě vždy přidám pudr. Ať už transparentní, nebo bronzer. Co vám ale musím říct je to, že docela rychle ubývá. Já se sice nelíčím každý den, ale jen když mám náladu a chce se mi, ale obávám se, že při každodenním líčení vám vydrží tak dva měsíce. Jinak pokud vás bude zajímat, kolik tyčinka stojí tak cena je od 233,- já ji kupovala na Notino.cz


You May Also Like

1 comments