Podkladová báze Maybelline

by - pátek, prosince 15, 2017

Ahoj krásky, přeji vám krásný den! Já vím, že jsem se dlouho neozvala a blog jsem trošku zanedbávala, ale když ono toho je před těmi Vánocemi tak moc.. určitě to znáte, co si budem.
Ale teď vám slibuji, že články budou zase jako dřív. Plánuji i vánoční články, takže rozhodně se máte na co těšit. Ale teď k věci, ozvala jsem se s další recenzí a to s podkladovou bází od značky Maybelline (Baby Skin).

Podkladová báze Maybelline

Báze pod make-up vlastním zatím jen dvě. Jednu od značky NYC, a tou druhou je tahle. Když jsem si pořídila bázi od NYC, neměla jsem s čím srovnávat a proto se mi zdála, že je úžasná. Teď už konečně můžu porovnávat a musím říct, že tahle je 100x lepší.
Její konzistence je tak úchvatná, že ani nevím, jak ji popsat. Je průhledná, gelová a neskutečně lehká. Na jedno nanesení stačí opravdu málo a pleť zanechá sametově jemnou a vyhlazenou. Prostě úžasné! Já to popsat opravdu nedokážu, ten krásný pocit na pleti musíte vyzkoušet samy.
Báze má připravit pleť na make-up a prodloužit jeho výdrž, což samozřejmě splňuje na výbornou.
Podkladová báze Maybelline
Co u Maybelline miluju, jsou obaly. Opravdu nevím o žádném jejich produktu, jehož obal by se mi nelíbil. Báze se nachází tedy v plastové tubičce s jednoduchým aplikátorem.
Balení obsahuje 22 ml a stojí okolo 200 Kč. K sehnání ve všech drogeriích nebo e-shopech, jako je například Notino.cz
Tak se mějte hezky a těším se na vás u dalšího článku!

You May Also Like

0 comments